Jordan Brand ruszył w ostatnich dniach z kampanią nowych modeli stricte do koszykówki. Melo, CP3, i D-Wade otrzymali poprawione wersje zeszłorocznych kicks’ów. Projektanci w JB nie zbaczają z obranego kursu i nadal stawiają na nowoczesne rozwiązania. Innowacyjność jest bowiem dla tej marki niezmiernie istotna.
Postanowiono rozwijać trzy koncepty – Fly Around, Fly Through and Fly Over. Każdy z nich dostosowany jest do indywidualnego stylu gry wymienionych powyżej zawodników. Chris Paul to gracz, którego największą bronią jest szybkość. Dynamika jest cechą Melo a gra powyżej obręczy czyni Wade’a jednym z najlepszych na świecie.
JB doskonale wie jak przedstawić światu swoje nowe buty koszykarskie. Poniżej znajdziecie fotki z akcji promocyjnej w trakcie, której profesjonalnie wyeksponowano nowe pro modele. Uczestnicy mogli wybrać opcję, która najbardziej pasuje do ich gry, wagi, wzrostu i innych parametrów. Selekcja buta do koszykówki staje powoli tak samo trudne jak w przypadku nart lub snowboardu. Z drugiej strony użytkownicy mają możliwość wyboru obuwia koszykarskiego, które będzie dawało właściwe wsparcie dla kostki lub amortyzację.
Do naszych sklepów dotarły już MELO M8. Spodziewamy się jeszcze kilku modeli, o których będziemy informować.